DumpaMig -

Ipod

Hallojs, känns som ja alltid säger så nu förtiden. Aja till det jag tänkte skriva om för aop känns som det behövs lite uppdatering. Men i alla fall just nu håller jag på och letar efter lite ny musik till Ipoden. Ska ladda ner (oops jag sa inte detdär) dom få låtarna ni rekomenderade och några till. Ska även rensa och ta bort massa som jag inte lyssnar på och sen så kommer min favorit lista på min Ipod och även länka så ni kan få lyssna på dom. Fast dock har dom flesta redan varit inne på min blogg eftersom jag skriver mycket om musik och så men jaa en gång till sadar ju inte. Men ska fixa med den nu så ha det så bra så länge<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0