DumpaMig -

Marky Kates alla pojkvänner

Gick tittade förbi på en av mina favorit bloggar. Och jag har ju skrivigt om den förut många gånger så ni bör ju veta att det är http://theolsentwins.webblogg.se/ och hittade dethär söta inlägget (jag har fått lov att kopiera)

Här kommer ett inlägg om Mary-Kate´s pojkvänner :) Jag har tagit med de som varit liksom officiella, eller vad jag ska säga.. ;) Senare kommer jag även posta Ashley´s såklart!

År 2001, när Mary-Kate var 15 år, var hon ihop med Max Winkler. Det var hennes första seriösa förhållande och de var tillsammans i något år. Idag ser Max ut ungefär såhär ;)


17 år gammal började Mary-Kate dejta David Katzenberg. Det pratades mycket om att MK hade hittat sin stora kärlek i livet, men efter ungefär ett år tog det slut. David är idag tillsammans med Nicky Hilton (-bild)


Nästa kärlek var Stavros Niarchos som hon förälskade sig i sommaren 2005. De höll ihop ett tag och åkte bland annat på kärlekssemester till St Tropez. Men som de flesta vet dumpade Stavros Mary-Kate för Paris Hilton, efter att MK presenterat dem för varandra.


Mary-Kate´s senaste pojkvän var Max Snow. De började dejta i september 2006 och uppbrottet kom ganska exakt ett år senare. Jag kommer ihåg en del rykten som sa att Ash och MK var osams pågrund av Max. Ashley gillade honom inte och hon hade tydligen sett honom stå och skrika på Mary-Kate..


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag gick också o lyssna på hans låtar förr tror till och med att jag har några på ipoden, haha :D

2008-07-02 @ 13:15:17
URL: http://alexandersjoblom.blogg.se/
Postat av: Josefin

sv: okej:)?

2008-07-02 @ 13:48:05
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Hedvig

Det var helt okej att du kopierade :) Bra att du länkade! ;)

2008-07-02 @ 16:39:17
URL: http://theolsentwins.webblogg.se/
Postat av: Johanna

bra att du frågade om lov, men palla att du kopierar exakt. du kunde ju ha gjort om lite åtminstone.

2008-07-04 @ 00:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0