DumpaMig -

No more löshår

Japp då hade man kort  hår nu igen då. Tog ut löshåret nyss för det var helt fuckat men har haft det sen i början av förra sommaren (med uppehåll och satt om det) och nu är mitt hår helt cp. Har en halv hårslinga som jag verkligen fasnat och krullat in sig i sigsjälv och så har jag en som bara helt enkelt sitter fast men mamma och jag ska fixa det imorgon med dendära speciela saken. Det är typ någon vätska som man har på så glider dom av. I alla fall nu ska jag börja spara mitt hår så att det blir sådär långt och fint. Tänk er på studenten fett fint med riktigt långt äckta hår, är det inte härligt? Så ska väl typ toppa mitt hår lite imorgon också och ha en härlig inpacking också. Kanske ägg, det sägs att det ska vara bra(?) och att man ska borsta håret ca 100 ggr om dagen asså dra igenom det 100 ggr för att få igån hårsäckarna och även masera hårbotten lite då och då så jaa jag får väl göra det någon annan som har någe knep? va inte rädda om att tipsa för jag vill ha alla olika sorters tips som jag kan testa. Det va någon som sa att man ska ha vitlök i shampot(?) hum ja jag får väl testa dock kommer jag inte pressa ner en helt i tuben utan för väl någon mirakelblanding i en mugg/glas eller något men jag vill ha mer tips så bara rulla in dom är ni söta.



snart så har jag detdär håret :D

Kommentarer
Postat av: Camilla Aggeborn

varsegod gumman. FIn rosa klänning där!

2008-07-31 @ 23:19:03
URL: http://myrrah.blogg.se/
Postat av: Camilla Aggeborn

a det är också fint. Förlängning?

2008-07-31 @ 23:22:48
URL: http://myrrah.blogg.se/
Postat av: Camilla Aggeborn

niice

2008-07-31 @ 23:43:25
URL: http://myrrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0