DumpaMig -

Sex and the sity

Hallojs sitter och kollar på sex and the city, dock är det ju bara gamla pogram men det är bra ändå. Är så avundsjuk på deras gaderober, fast snyggast är det i dom nya pogramen. Liksom jag skulle göra vad som helst för att få byta plats med dom när jag ska klä på mig. Liksom vem skulle inte vilja öppna någon av deras specielt carries gaderob. Fast om jag skulle få välja vilken kändis som helst jag skulle vilja byta gaderom med skulle det nog vara, marykate olsen eller ashlee simpson. Lite mer rockig stil, skit snyggt tycker jag. Skulle vilja byta stil helt bara köra på så som mary kate men ändåså vill jag ha lite mer som jag har nu. Och jaa så har värdens problem att välja kläder. Men det brukar bli lite av varje hahaha, folk verkar gilla det och jag känner mig bekväm i det så ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0