DumpaMig -

Snäll anonym kommentar

hahah aop nu för tiden har jag blvigt "van" med att alla anonyma kommentarer ska inheålla något elakt och lalala och inte för jag bryr mig om vad det står men jaa det brukar va så och jaa som ni vet så blir jag ju så smikrad av eran avundsjuka. men i alla fall så fick jag en anonym kommentar precis och den va en av dom snällare jag fått hahaha


Anonym om ahaha jaha okej?:
hahahahaha, vad löjliga alla är.
NEJ, jag känner inte dig, och nej, du är inte lik kissie. och ja, du ska ta det som ngt dåligt, för du är tusen gånger snyggare än kissie, och då blir man väl inte glad om ngn säger att man ser ut som en som är så mycket fulare? :O nej, du är bättre än kissie på alla vis, och kommer alltid att vara! /okänd men snäll

Kommentarer
Postat av: DENISE DORNELL

tack!:D

2008-07-12 @ 12:29:26
URL: http://dld.blogg.se/
Postat av: Tove

Håller med att de orkar slösa tid på en. men alltid bra med snälla kommentarer med *:D ha en bra dag

2008-07-12 @ 12:31:12
URL: http://guldstrumpa.blogg.se/
Postat av: :)

Vad är det man ska vara avundsjuk på? du är inte snygg, du är inte känd, du är bara en vanlig tjej? men rätt coolt att du orkar sitta dag in och dag ut och blogga. Dem flesta orkar ju bara skriva 1-2 inlägg om dagen. men jag tycker att du ska satsa lite mer på kvalité och inte slarva så mycket när du skriver, lite kritik bara.

2008-07-12 @ 14:17:29
Postat av: Ella

Naaw...gullig kommenter (och sann också)



Ett litet tips bara, ta bort IP-adressen. Det finns en lag mot att man inte får posta upp den eftersom den kan spåras och så...inte så värst allvarligt kanske men...

2008-07-12 @ 23:31:34
URL: http://ellabellaswe.blogg.se/
Postat av: Tove

Svar: håller med dig på något sätt vill de läsa mera :D så det är jue bra då :D ha en bra kväll/natt :)

2008-07-13 @ 00:26:35
URL: http://guldstrumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0