DumpaMig -

Snart trippa in till syster

Godmorgon somnade runt 3 igår kunde verkligen inte somna. usch aja nu 3 timmar efter är jag vaken tog fet det var 6 och inte 7 vi skulle gå men aja sånt händer. Vet inte om jag kommer tillbaka på engång eller om jag hoppar i sängs igen. Få se hur uppspelt jag är efter. I alla fall om man kollar utomhur och på termometern är det ganska fint, typ solfint idag. Det är inte ettt moln på hilmen, men det kanske rullar in under dan. och nu klockan 06 20 är det redan 18 plus så kanske finns något litet hopp jag kan dra med syster ut nu under dagen så kommer det lite människor under kvällen och grattar. Men nu ska jag börja runda av för ska gå och sjunga nu hare bra så länge puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0