DumpaMig -

Tacos = fredag/lördags käk

Vet ni jag åt nyss tacos och då fick jag tillbaka massa minnen sen när jag och Elin var små. Då åt vi alltid tacos på Fredagar (och någon lördag ibland hemma hos pappa) Men i allfall varje fredag var tacosfredag. Dock är det lördag idag men tacos äter man på lördagar också. Men inte när vi va små då var det tacos på fredag och ost och skink paj på lördagar. Och när vi skulle hjälpa mamma och skära så skar jag alltid gurkan för jag tyckte allt annat var svårt. Det är dock samma sak nu men det är inte som förut.

Kommentarer
Postat av: HannahSthlm

Mysigt med tacos:)!

2008-07-05 @ 18:59:50
URL: http://hannahsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0