DumpaMig -

Uppdatering

Hallojs sitter här med fortfarande huvudvärk usch! kollar i alla fall egenom kenzas blogg. Eller i alla fall i början bara se hur hon skrev och så lite kul och se hur dom stora bloggarna började. samtdigt som jag sitter och kollar kenzas blogg pratar jag med emelie och simon, nice nice. och fortsätter kolla på mitt hår och gämnför hur vacker det blev an vaselinet. usch ska ta en annan bit imorgon. Vill inte ha det under natten känns lite creepy. men jaa det är väl typ det jag gör.

Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis

SV: yes, man ser hur mycket pengar man har :) direkt när du loggar in så har du en ruta uppe i vänstra hörnet där det står :)

2008-07-13 @ 23:57:32
URL: http://etalvis.blogg.se/
Postat av: Emelie Talvis

SV: hehe, ah ;)

2008-07-14 @ 00:14:10
URL: http://etalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0