DumpaMig -

Uppdatering

Hallojs bloggen sitter här i mitt lilla, eller stora rum hahahah och gör ingenting får inte sjugna längre för mamma ska sova, eller något och ja klockan är mycket och jag har ganska stark röst, behöver man säga någe mer? hahah i alla fall sitter och lyssnar på lite låtar på youtube ist för att sjunga som och just nu lyssnar jag på miley cyrus / hannah montanna true friends den låten är skit fin. Jag postar den som dagens låt och även texten snart. Vet ni idag va det någon som sa att jag såg ut och lät som ashlet tisdale hahha man tackar och bugar, eller säger tackat och bockar? haha ääh skit samma ni fattar eller hur? ni kan ju knappast vara lika blonda som jag hahah, skoja. i alla fall bör väl typ runda av nu så det inte blir för långt inlägg. så hare så bra så länge
love ya<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0