DumpaMig -

uppdatering

Hallojs sitter just nu och läser lite om böckerna jag fick in i tävlingen. Det finns många som är skit bra som lockar mig så det kommer bli en "final" där serpektive person som tipsat om böckerna ska maila till mig på min mail och skriva varför just jag ska läsa den boken och s åfår vi se. Men jah fick in många tips så bli inte besvika om inte just din bok blir en av finalisterna. Men mer om det nu. kommer även skriva ut hur jag valde ut finalisterna och sånt men det gör jag i ett annats inlägg lite senare för nu ska jag fortsätta med at gå igenom all böckerna.

Kommentarer
Postat av: jenny

ha en bra kväll =)

2008-07-08 @ 19:08:55
URL: http://jnyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0