DumpaMig -

Uppdatering

Hallojs sitter här nu kollade nysspå cinderella story. Den är faktist bra även fast jag sett den typ 1000 ggr och kan den utantill. Men i alla fall det va inte det jag tänkte skriva om utan att det här är min blogg och jag skriver hur jävla mycket jag vill!!!!!! jag kan skriva 1000 inlägg om dan om jag vill men om ni nu tycker att det är så extremt mycket varför ens kolla min blogg? varför ens bry er? asså vissa kan man ju undra vad dom tänker med? och vad jag skriver om det är väl upp till mig eller!? jag skriver ju vad jag vill och om ni iten gillar det men stick då för jag bryr mig inte! Och nu kommer alla baa h "ååh såklart du bryr dig om du skrver ett sånthär inlägg" lalalla men ååh om ni inte gillar det jag gör stick varför slösa bort eran tid på att läsa min blogg in inte ens "gillar".

ibland undrar man ju!

Kommentarer
Postat av: Sessan

JAG ÄLSKAR DIN BLOGG LILSIS! Skicka alla geeks till mig framöver ;) Det är så kul för att du alltid skriver så många inlägg, jag har knappt skrivit nånting, men kolla min blogg nu. Massa nya inlägg :D Wiiie



Love yah

2008-07-11 @ 16:11:53
URL: http://mikasha.blogg.se/
Postat av: Anna

Du kan ju skriva hur många inlägg du vill, men det är kvalité som är intressant, inte kvantitet...



2008-07-11 @ 17:12:00
URL: http://annabackhouse.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du tar bara onödig plats på "mest aktiva listan". Dem flesta där är faktist bra bloggar. Jag skulle kunna göra 1000 inlägg per dag och bara skriva samma sak i dem och hamna där. Jag förstår bara inte hur du orkar? du skriver varenda timme. Det är ingen som tycker att du är något speciellt, du kommer aldrig bli känd osv. Det är DU som slösar din tid vännen. Du kan inte ens umgås med dina vänner och se en film utan att skriva i bloggen. Jag tycker helt ärligt synd om dig :)

2008-07-11 @ 18:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0