DumpaMig -

vad ska man skriva här då :P?

Hallojs sitter här nu med vaselin på naglarna. Lite såvrt att skriva eftersom jag vill ju itne kladda ner hela tangentborder, lol. Har nyss kollar på click, Asså den är lika bra hur många gånger man än ser den, ärligt! usch lika sorligt när han ligger där på backen och dör. hahaha aja i alla fall nu är det sol igen? så skulle kunna sola men det är ju blött i gräset och har ingen lust att ligga i blöttgräs! Så jaa vet inte vad jag ska göra ist. men ska kolla på lite JB saker nu på youtube as always hahhah see ya<3

Kommentarer
Postat av: JONNA - Bättre än blondinbella

är det någon som vet vart man kan hitta likadana skor som i mitt inlägg via denna länk?

är verkligen desperat!



http://joonnaak.blogg.se/2008/july/ge-mig.html#comment

2008-07-17 @ 14:45:28
URL: http://joonnaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0