DumpaMig -

vaken klockan 8.45

Tro det eller ej men jag är vaken. För det första så kunde jag verkligen inte somna igår lågoch vände på mig tills 2, haha fast då kanske det inte var så långt ändå om jag tänker efter haahah. I alla fall så har jag vaknat lite titt som tätt och nu kunde jag inte somna om så jaa nu sitter jag här och inte gör ett skit. Vädret idag är sämst det är rengn usch så måste verkligen dra till solariumet så ingen tror jag är en albimo liksom. hahahan nej så farligt är det nog itne plus att jag har bruna ögon men det kune varit. hahaha aja hej så länge<3

Kommentarer
Postat av: jenny

godmorgon!

2008-07-07 @ 08:59:44
URL: http://jnyyy.blogg.se/
Postat av: matilda

godmorgon, jag ska ha en tävling på min blogg, vad tycker du att jag ska lotta ut?

2008-07-07 @ 09:04:25
URL: http://dresslikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0