DumpaMig -

Vaken

Godmorgon allihopa vakande nyss. Eller rättare sagt jag gick upp nu. Sen klockan 7.30 har jag vaknat och somnat vaknat och somnat och jaa hållt på sådär. Fast sista timmen fick jag faktist sova hela, härligt. I alla fall idag är det tänkt att jag ska åka och sola med Linda men ni vet ju hur bra jag är på att hålla vad jag ska göra. Men idag SKA jag för har inte träffat henne på typ skit länge. Idag ska jag även slå in Elins paket eftersom att hon fyller år imorgon. Men det får jag göra precis innan jag ska sova för han inte lägga det någonstans. hahahah, nyfikna? Men nu ska jag ta mig i kragen och svara på alla kommentarer puss <3

Kommentarer
Postat av: mli

kul :)

2008-07-08 @ 20:52:57
URL: http://mliwannberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0