DumpaMig -

Veckans



Sjunga: Såklart vad annars skulle ligga längst upp på toppen just nu? Jag tycker alla ska ta sig en liten tid inne på rummet varje dag och sjunga. Specielt om man inte vågar sjunga inför andra eller om man kanske inte är lika bra som Mariah Carey men det är ju inte många som är, inte ens jag. Ligger långt efter haha. Men man blir glad av det och om man har någon snabb och rolig låt får man träning också så vad kan va bättre än det?

Läsa: mmh läsa kommer också på toppen denhär veckan. Det är ganska mysigt att bädda ner sig i sängen och ligga och läsa. Specielt om man har en bra bok som jag nu har. Och det passar även rengniga dagar som idag och även soliga dagar för då kan man ta med den till stranden/bryggan och ligga och läsa vid vattnet när man solar. och så älskar jag att ha en bra bok när jag är på semester.

Shorts, skorta & klackar: Ååh det är så skönt och bara glida runt i skorta, shorts och ett par härliga klackar. Det är nog min favorit klädsel, eller mjukiskläder men det är inte lika snyggt.skorta, shorts och klackar så det blir tummen upp för denhär gången.


Dåligaförlorare: Folk som är dåliga förlorare eller inte kan acceptera att någon var bättre än den gången nångång och nästa gång baah "ååh jag är bättre än dig" det går fett bort för mig. Usch blir så arg på sånt. Men ibland så är det ganska gulligt med killar som är så när dom tex har förlorat en viktigfotbolls match. Men om man tex spelar ett spel då nej usch så det blir tummen ner idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0