DumpaMig -

Bada

Heej alla söta läsare. Sorry för dålig uppdatering men som ni vet så är jag ju i malmö och är ju bara här 1-2 ggr om året så vill spendera tid med dem. I alal fall idag har vi kollar på desperata hemmafruar. Vi ska försöka kolla igenom alla boxarna innan vi åker hem på tisdag. Och nu i spörengnet ska vi ner till vattnet och bada. Vattnet är typ till knäna halvägs till damnar här, oops. hahah aja men det är skoj ändå. Igår tog vi massa bilder och vissa blev riktigt söta. Dock gick solen ner oc bilderna blev ganska mörka. SÅ mitt hår ser helt cp ut men det fixas i ps sen. Hade en skit söt rosa klänning som var ltie stor så visar typ allt på vissa bilder, oops. och sen stora söta lockar i håret och mina nya snarta klackar och på vissa bilder är jag utan skor. Det blev även en film när jag tar lite kort dock inte den roligaste gången men en av dom som jag lägger upp sen. Men nu ropar dom så ska rusa puss<333

Kommentarer
Postat av: Daniella

Va mysigt att bada i regnet :)

2008-06-22 @ 19:02:21
URL: http://dddaniella.blogg.se/
Postat av: Erica

sv: oh, tack detsamma ^

2008-06-22 @ 21:03:16
URL: http://ikkaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0