DumpaMig -

Ben tipset

Hej alla sitter här med plast på bena. hahah det känns helt stelst kan knappt röra mig. Eller hahah jo det kan jag men ja. Plasten glider typ hela tiden typ rullar ihop sig men jaa det blir nog bra tillslut. Dock vet jag inte hur länge man ska ha det här på haha lol. Aja får ta bort det när jag känner för det. Har tagit lite bilder innan och nu när jag har det på ska ta lite efter bilder sen så får ni se och veta hur det blir. Dock var det ganska jobbigt att sätta på det för jag började med låren och då fick jag lite smått problem med vaderna haha men det funkade efter ett tag. Lite kramp i magen bara men jaah ahha den måste ju också tränas. Men jag skriver mer om det här sen hare bra så länge<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0