DumpaMig -

Borta bra men hemma bäst

Hejhej alla söta läsare nu är jag äntligen hemma. Det var skit kul där borta men det är skönt att vara hemma. Kvällen som är kvar ska bara spenderas här framför bloggen och er alla söta läsare. Ska svara på alla ca 80 kommentarer, oops och sen läsa allas bloggar, (dom jag läser varje dag + några fler) och imorgon ska jag äntligen träffa min blondin dod det finns bilder på henne nu så ska lägga upp några på henne sen och så ska jag fixa videon med bilder från fotograferingarna. även lite videos som jag har gjort. Det är typ när jag hoppar studsmatta och när vi tar kort. Men ska börja med allt så ni får ha det så bra så länge love ya all<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0