DumpaMig -

cola med saladsmak

Usch gör aldrig samma misstag som jag gjorde igår. Till maten så drack vi cola igår och så hade jag jätte mycket kvar i mitt glas som jag inte orkade dricka upp så jag tänkte vara smart och ställa in den i kylskåpet. Tänte inte på att salladen, gurkan, tomaterna och allt sånt stop presic bredvid. Så idag när jag skulle ta mitt glas som jag hade glömt bort igår så smakade det cola+salad+gurka och det skit äkligt och ingen colsyra vare kvar heller haha. Så ja  gör aldrig samma misstag som jag gjorde. Och om ni ska ställa in ett glas ha typ plast över eller något.


Kommentarer
Postat av: Maria

jo bara fint här också :) händer ngt kul idag?

2008-06-30 @ 13:13:00
URL: http://mariapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0