DumpaMig -

Dagen

Hejhej jao nu är jag hemma och ska skriva massa nu. I alla fall dagen började med att jag vakna så klart, klockan var då halv 10. Satte på datorn och satt här sendan fixade jag mig och mötte Linda på löga vid 11. Vi åt vår egen avslutningslunch för jag ville inte vara med på skolans. I alla fall sen låg vi och solade tills det började och då kom helena, min par kompis. Och hälsade på oss och stannade även för hon ville sola i bikini och det ville inte hennes kompisar. I alla fall vi började hoppa lite splithopp eftersom vi dansar tillsammans och vi kanske ska göra två st på rak, sen la vi oss och kolla. Vi var typ omringade av massa äckliga gubbar som låg och kolla på oss. Ååh det var en gubbe som låg och bresa med bena och hade typ minimala kalsonger på sig bara och läste typ någon haha ja tidning hahah. Låg och kolla på oss hela tiden också, usch hatar sånna gubbar. Sen i alla fall runt 16 så åkte jag hem för höll på att svimma kändes det som för vattnet var slut och orkade inte gå och fylla på. Kom hem drack ca 1½ liter vatten sen drog min syster med mig ut och sola ett tag sen så kom mamma och vi gick in och fixade min inför dansen. Sen när vi började hade inte helena kommit så ringde hem till henne och då visade sig det att hon hadeåkt hem för hon hade blivigt påkörd på vägen till dansen. Fatta chock jag fick. Men hon måde bra var mest i chocktillstånd skulle vila lite och så skulle hon kunna dansa på lördag. Tur det annars hade jag blviigt jätte ledsen. I alla fall satt mest helt chockat halva lektionen till tävlingsrunorna kom och då tog jag i som jag vet inte vad och jaa det gick bra. Men brände mig på golvet igen. Men dock började jag inte blöda som tur var. Nu ska jag snart äta och sen hoppa in och duscha och sen börjar gossip girl och desperata hemmafruar. ja ni vet väl att Där dom spelar in det har brunnit upp. Samt massa andra inspelnings saker. Synd tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Amina

Re; Jodå, alla tiders =)

2008-06-03 @ 19:47:17
URL: http://pastill.blogg.se/
Postat av: A

Men osch då. hoppas hon mår bra nu.

kram kram

2008-06-03 @ 19:54:13
URL: http://justsweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0