DumpaMig -

Dagen

Okej nu ska jag berätta om våran sköna dag haha började med att jag cykla till Linda. Med det gick segt för har knappt någe luft däcken. I alla fall när jag kom dit fick jag massa vattenbalonger på mig, jävla ungar!!!!! sen gick vi och skulle sola så började det spörenga och halga hahahah först Lidna baah "haglar det" så stannar vi upp och sen helt plötsligt börjar vi skrika och springer och ställer oss under någon sak hahah sen så går vi igen så är det någon tant som tvingar in oss under hennes parraply så stod och och pratade med oss och vi bara as gravade. Men det var härligt att stå där under för annars så hade vi varit döda. i alla fall sen gick vi till solaruimet fick vänta en stund för att dubbelrummet skulle bli ledigt så kom vi in då ville inte mitt solarium funka så gick och hämtade den tjejen och hon bara tryckte på den så funkade det hahah så pinsamt. så solade vi i en halvtimme och sen så skulle vi fixa oss jag baah "ååh jag skulle vilja lägga mig och sova här" för den var varm så testade Lidna om det gick att sätta på den igen så funkade det hahaha och man får en timme för att duscha och göra sig iordning och altl sånt så vi hoppa i och sola ett tag till hahah. Sen gick vi hem till henne satt ute på hennes alltan och pratade det var svinkallt så vi satt under en filt hahahah så bytte vi mobiler som alltid hon satt och smsa med glasögon och jag med jonathan hahaha han var visst längre än mig hahaha men han är ändåså en liten plutt hahah och så satt vi och lysnade på värdens bästa låt "synd att du är så söt" hahah sen åkte jag hem hhahah eller vi satt och pratade och skrattade ihjäl oss som alltid hahah men vad vi skratta åt kan jag itne skriva här hahahah det är elakt, internt och konstigt ingen skulle fatta hahhahahah aja.


Kommentarer
Postat av: linda

hahahahhahahaha, glasögon!! ja dör, men fett kul vi hade, o vi sprang ut i regnet o allt ;)

2008-06-10 @ 23:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0