DumpaMig -

dagen i bilder

Okej jag får läggain dethär riktigt snabbt så jag kan gå och sova sen. Imorgon ska jag va på skolan vid kvart över 8a. Usch och blä gillar inte skolan har kämpat mig igenom den i 6år. Och ja 6år med samma männiksor blir bara så för mycket. Aja tillbaka till det jag egentligen skulle skriva om. Eller mer blidblogga om.

(ingen bild)
det började med att Linda kom hem till mig och vi åt några mackor och sedan så väntade vi på min syster att komma hem sen tog vi cyklarna till lövudden.


på lövudden träffade vi jenny, frida och amanda. Eller dom kom efter oss men vi tärffade i alla fall dom där.

(ingen bild)
det blev massa bad i det sjukt härliga vattnet. Det var ganska svalkande men ändåså ganska varmt. Helt perfekt alltså.



sen bytte jag och Linda mobiler för hon ville prata med någon som hade 3 och då passade jag på att prata lite med jonathan.



och han mobbade mig för att jag råka skriva hahah fyra gånger i ett sms. Som inte var långt alls det var kanske 1½ rad. hahah.



Sen gick jag och syster och köpte glass för vi var dom ända som ville ha glass då. Btw så kan man se LITE av min brunhet. Är brunare nu och det syns inte lika mycket i solen.



sen vart det mer sola



sen vare så kul för Linda började flagna i ansiktet då hon satt och smörjde in sig med hudkräm hela tiden hahaha. Asså hud ni skulle vara där skrattade som jag vet inte vad hahha.



sen fick vi besök av en anka haaahh



Den stod typ och posade hahahah (jennys snygga fot)

(ingen bild)

sen åkte vi hem.

Kommentarer
Postat av: Ellinore

Åhh, va härligt det ser ut! Bara ligga o sola o äta glass = Sommar till 100%! :D

2008-06-05 @ 16:51:28
URL: http://stylex.blogg.se/
Postat av: Elviz

Jag tycker din blogg är jätte fin!!

Bästa jag sett på år !! :)<3

2009-04-16 @ 20:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0