DumpaMig -

en timme senare

Hej igen. Har haft plasten på en timme nu och tog nyss bort det. Kan bara säga WOW. Det funkade faktist. Mycket lenare nu än vad dom skulle varit om jag bara hade smörjt in dom. Jag lovar er det är verkligen något ni bör testa. Gör såhär. Smörj in bena först, börja med vaderna för då blir det lättare. Tro mig för att börja medl åren blev lite problematiskt. och sen när du har smört in dom vira plastfolie runt om och vänta ca en timme så blir bena sjukt lena.

Före
(min vad hahahah)

Under tiden


Efter

(det var ganska svårt att få en bild på hur lena ens ben är hahah lol)


Kommentarer
Postat av: Sessan

I told you sooo, didn´t I!!? And I always keep my promises ;) Puss!!

2008-06-27 @ 00:33:20
URL: http://mikasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0