DumpaMig -

Från 70 till300

hahahah ååh nu är det lite lungt. Ååh jade typ 70 st på min msn, vet inte så många men tagit bort massa från min GAMLA skola och sen nästan nyss gjort en ny. I alla fall så bytte jag kontkater med en, eller han fick alla min och jag alla hans. hahaha så nu har jag typ 300 och lite mer. alla baah hej vem är du? haha vissa är värdens bitchar. Aja men ska ju inte neka till att jag är bättre själv. Hahah gjorde ett litet test igår och då blev jag bitch hahaha men jao kanske är det. Till domdär ungarna hahah på lövudden haha "vafan glor ni på!!!!!!!? jävla ungar!" ahaha och sen var det någon som vän sakade mig på bdb och jag acceptera och sen baah " Vem fan är du?" haha eller jag kanske redan har skrivit dethär, känns lite som det. Aja men ska svara till dom som skriver nu ni får ha det så bra så länge :)

Kommentarer
Postat av: Emina

Haha, en bitch-Nej, du som är så söt! :) <3

2008-06-08 @ 16:36:42
URL: http://atylebyemina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0