DumpaMig -

godnatt

Nu ska jag gå och lägga mig och sova. Ska upp tidigt imorgon och så och så måste jag vara utvilad tills imorgon då det är sm. Så jag kommer inte kunna skriva något imorgon. Kommer hem sent och då kommer jag nog vara riktigt trött. Det ska bli riktigt varmt och sen när det är så mycket folk och så massa som sprayar hårspray och allt sånt och folk som dansar hela tiden jao det är inte mycker luft kvar då. Men ni får ha det så bra imorgon och ni som kommer sola, sola lite till mig också , hah ha det bra :)

Kommentarer
Postat av: Natalia

haha okey:) jag äääälskar min klass. den är great!..vi är som bästa vänner allihopa och vi har alltid så kul!..så..jag tror att vi alla kommer att lipa på torsdag, eller de flesta av oss iaf:(..

det kommer bli kul men samtidigt sorgligt att avlusta nian..



vart ska du imon?..sm? och vadå folk som dansar?..hallå..nu hänger jag inte riktigt med..när jag hör eller ser ordet dans så blir jag galen!:D haha..måste vetaxD



2008-06-06 @ 23:52:47
URL: http://nataliavelasquez.blogg.se/
Postat av: Karin

Hehe oho okej. Amen det är ju bra att du valt nåt du vill. Skillnad från mig, valde sista dagen och visste inte ens vart skolan fanns. Haha. 3 bortkastade år! :/

2008-06-07 @ 20:13:35
URL: http://kokaiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0