DumpaMig -

gooooooooooodmorgon

Ni må säga att jag är morgonpigg men nej jag är bara hyper glad och när jag är hyper glad kan jag verkligen inte sova. Hallå jag slutar 9an idag. Mit livs lyckligaste dag liksom. iiiiiiiih är så sjukt lycklig idag kommer le hela tiden. Eller kanske inte när jag går upp på scen och tar mitt betyg för 120 9or och sen massa vuxna. Men sen efter iih. Aja jag ska snart börja fixa mig. Klädsen idag blir en gul klänningsak jag köpte förra onsdagen och mina gula höga klackar och sen utsläppt lite lockigt/vågit hår. Sen någe armband och halsband till det kanske.


Kommentarer
Postat av: A

Jag är jungfru.



Svar: Jo iblnad, eller oftast :D

kram kram

2008-06-05 @ 06:01:47
URL: http://justsweet.blogg.se/
Postat av: Ellinore

Jag är såååå avunsjuk över att du redan har sommarlov!! :D Shiit alltså. Jag får lixom stå ute en heeel vecka till juh...usch..haha...Fredagen den 13:e slutar jag ju,..hmm..^^

2008-06-05 @ 16:54:05
URL: http://stylex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0