DumpaMig -

hahahah vårt sätt att vakna på.

Godmorgon allihopa, vi vaknade nyss, fast nu sover Linda igen. I alla fall på min säng är det plankor under och dom hade tydligen särat på sig på något konstigt sätt hahahah eller ramlat ner vid ett ställe där låg vi. Hahah så vi låg med bena och huvuderna där man ska ha och "mellankroppen" på golvet, fast med min tjocka madrass så vi kände inget. haahha tänk er att vakna så plus att jag drog i Lindas täcke. hahah i alla fall när jag vaknade började jag as garva över det hahah och då råkade jag väcka linda. och sen när jag skulle rese på mig då hör man *bom bom bom bom* hahahhaha och yttligare lite plankor ramlade ner hahahha. jag baah "ELIN!!!!!!!" hahahaha så fick hon hjälpa oss upp, eller mest mig för Lidna kunde ju kliva där jag hade legat. hahahha men i alla fall nu har jag suttit tillbaka alla plankor och nu ska det inte hända igen. hahahha. Men ska gå och fixa lite grejjs nu, hare bra så länge

Kommentarer
Postat av: linda

hahahahha det där var ju sjukt roligt ;) vi ba låg där hahahhaha

2008-06-18 @ 03:23:30
URL: http://dodelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0