DumpaMig -

Halloj hemma

Hejsan alla söta läsare Hemma nu. Mamma sa tolv men själv är hon inte hemma. hahah aja det var nice. alla bilder sen i onsdags kommer imorgon då tess har åkt jag och Elin varit på resturang med pappa och jag tärffat Linda. Jao det händer ganska mycket skoj i mitt liv just nu. Kanske lite för mycket på en front som inte går att skriva här. Sorry men allt kan man inte säga när man har runt 100 läsare om dagen. Det är skit kul att det är så stabilt hela tiden men ännu roligare skulle det vara att ha fler. Så tipsa era vänner och alla ni känner så blir det massa mys och då kanske jag börjar med tävlingar också. Vem vet liksom. Men ni som läser just nu puss på er älskar er alllihopa och ska hälsa från tess mitt kusin barn också btw så har hon en skit söt blogg tryck HÄR!  och kom till den.

Kommentarer
Postat av: Natalia

bara och bara? det är ju verkligen jättebra!! och du har dansat sen du var fyra?..oj oj, du måste vara jättebra!:) jag har dansat sen jag var typ åtta eller så.. men det har skiftat lite, har spelat fotboll och lite sånt emallan..sen blev det dans igen och nu är jag faast:D som en drog xd

2008-06-14 @ 14:09:38
URL: http://nataliavelasquez.blogg.se/
Postat av: Dennis

Haha, ja vissa saker måste man hålla för sig själv... :)

2008-06-14 @ 15:50:43
URL: http://www.dennism.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0