DumpaMig -

Hallojs

Hejhej förltå har egentligen dataförbud idag eftersom det är sista dagens min mamma sa att jag fick skriva ett inlägg. Så ja vad ska jag skriva om? typ idag har vi varit och tagit bilder. Lägger upp dom som en video sen orkar inte lägga upp dom som bilder men det blir nog bra det också. Men det var värsta stormen eftersom ja jag vet inte hahah. Det var ganska  svårt att stå still och håret blåste iväg och om man vände sig om fick man allt i ansiktet så det blev typ så att det blev samma sida hela tiden. Men aja ni får se alla bilder sen när jag kommer hem och har fixat det. Btw så åker jag hem imorgon, Glada? aop då lovar jag att vara aktiv som jag vet inte vad. men ni får ha det så bra så länge love ya all<3

Kommentarer
Postat av: em

jag älskar dig så jävla mkt !!!!!!!!!!!!! <3

2008-06-24 @ 02:22:39
URL: http://phallandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0