DumpaMig -

Hemma

Hejhej boys and girls i'm home, have you mised me :D? hhahaha palla att jag pratar engeska. I alla fall vi va ju på marknaden det var trevligt. Vi åkte virrvelvinden. hahahah ovanligt. Men jag och Elin ville åka extrem fly, men Ida som snart fyller 13 år fick inte för sin mamma för att hon tyckte den ser farlig för den åkter så "högt" man baah aaokej?? haha palla det.  I alla fall så åt jag en sockervadd hahaha ååh kände mig som ett litet barn igen. Helt underbart hahah. och såhär var det jag tog med mig typ 300 för att om jag skulle åka nå karrusell och kanske köpa något och elin tog med sig ganska mycket för hon skulle spendera hahahah såhär blev det hon kom em med en TH flagga och jag ett par skor och en stor väska hahah (tar kort på det sen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0