DumpaMig -

Hemma

Hej sötisar är hemma nu fast är jätte sur hahah nej men jag tar det från början. Jag och elin gick och så gick vi förbi lindas hus och då var dörren öppen så vi titta förbi hon låg uppe på sitt rum och sov så vi tralla upp dit. Eller vi hade ju dock smsat henne innan. Hahaha hennes pappa sa att vi skulle hoppa på henne så hon vakande. I alla fall hon sprang ner och duscha och jag och elin gick och köpte nya hörlurar till henne sen gick vi tillbaka och då var linda klar så vi gick tillbaka till stan gick in i olika affärer elin skulle ha smink och linda silvershampo och sen gick vi till gina och kolla men där fanns inte klänningen jag ville ha så testa lite andra men alla satt som skit. och ja jag blev arg för det eller hahah "arg" sen gick Linda hem till sig och vi hem till oss och nu ska jag hoppa in och duscha. Ha det bra så länge skriver mer sen och även svarar på kommentarer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0