DumpaMig -

ibland kommer man inte på någon bra rubrik

Som jag skrev i förra inlägget så har jag inte så mycket att skriva om egentligen. Så jag tänkte att ni läsare kunde få bestämma lite vad ni skulle vilja läsa om i min blogg. Det kan tex vara mer mode och kläder. Mer videobloggar (fast det vet jag att jag måste och vill) något specilet lite anorlunda som man gör  en dag i veckan. Typ "fredags frågor" eller något som man får fråga vad man vill om. men jag kan ju inte veta om inte nu bertättar så kommentera nu vad ni vill läsa i min blogg och om ni inte kanske vågar erkänna något så skriv det anonymt. Denhär gången är det okej. Men ni får ha det så bra så länge<3

Kommentarer
Postat av: andrea

kommentera min blogg :D

2008-06-30 @ 10:33:24
URL: http://byness.blogg.se/
Postat av: Emelie

okej! jag får kolla in det litesenare, när du sjunger. :)

2008-06-30 @ 10:36:21
URL: http://eemlis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0