DumpaMig -

Jonna

Hahaha dom två senaste inläggen är gjorde av Jonna. Hahahahah i alla fall det blev inte att hon sov här utan åkte nyss hem. Idag gick sådär kom inte till finalen men är ganska nöjd ändå förutom att ljudet på micken var skit hög. Och så hade jag 4 st medhörningar precis framför mig och sen dom stora högtalarna på sidan. Aja i alla fall jag spelade in alla (utom en som jag glömde) Lägger ut alla när mamma kommit hem för hon spelade bara in en snutt på mig medans jonna filmade hela med min kamera. Hahah hon är verkligen bäst på att filma. Och när vi kom dit så var den ingen sebastin krantz för han va hemma och sjuk *snyft* Aja alex trollkaren, bbx8 (fast bara kkillarna) och nadja juslin va där från talang.  och Sannah johansson som vann stjärnskott var där också.

Kommentarer
Postat av: Leyla

aah, d va en jävla tur han hade :)

2008-06-29 @ 00:02:25
URL: http://leylaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack! :)

Men tycker däremot din var grymt snygg! (=

2008-06-29 @ 02:38:20
URL: http://lusikkakoski.blogg.se/
Postat av: jonna

lägg in den på dej som jag filma!!!!!!! den är bäst

2008-06-29 @ 17:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0