DumpaMig -

Kärlek

Har ni varit med om att ni verkligen aldrig kan sluta tänka på någon, vad som än händer koplas till den personen. Om det inte finns någon sammankopling så fixar man en bara för att få tänka på den personen. Som om små bilder är fastklistrade på ögonlocken så man ser den varje gång man blundar. och varje gång man ser den, pratar  med/om den, tänker på den slår hjärtat i 180 och varje gång känns likadan att det aldrig blir lite mindre. Har ni någonson kännt så? om inte synd för er för det är verkligen värdens bästa känsla.

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Hejsan!

Tack for komentaren men jag har haft min blogg aslänge sen raderade jag den för att jag inte skulle ha just den kvar. tror du inte att alla andra undebloggar jag hade nu inte längre funkar!? måste få det att funka igen! Ena bloggen kan jag ersätta lätt men inte den andra. den är lösenordsskyddad också eftersom att det är min dagbok.. :/ jag suuuger! varför försöker jag alltid att göra massa saker när jag är trött!? jag förstör bara sakerna då!

Förlåt att jag dumpa allt detta på dig nu! menade det inte...

Ska sluta nu!

kram!

2008-06-25 @ 02:30:37
URL: http://todamnstupid.blogg.se/
Postat av: Cajsa

förklarade i ett nytt inlägg... se om du fattar... HJÄLP MIG NÅN! :O jag borde inte sitta vid datorn på kvällen, jag förstör bara! En gång raderade jag hela min hemsida. inte så smart... fick ta hela nästa dag och göra om den... det fick så klart bli ny layout och allting... hatar det här!

2008-06-25 @ 02:41:53
URL: http://todamnstupid.blogg.se/
Postat av: louise

tack så mycket, och nej det gör inget jag förstår att alla åker iväg nu i sommar vilket gör att besökarnivån guppar :) haha.



den där känslan är det bästa som finna, i love it!

2008-06-25 @ 09:14:04
URL: http://louisehanisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0