DumpaMig -

Kina

Hahah ojoj måste berätta en sak. Sitter här och spelar kinaspel med Elin och Ida. (för dom som inte vet vad det är så ska man hoppa med små kulor över massa kulor) och det var såhär att jag var grön och orange denhär gången jag brukar vara van att ha blå, gul eller brun hahah. Och så en gång jag baah "varför flyttar jag tillbaka dom" hahahaha ida baah "flyttar du tillbaka mina blåa" hahahahah ojojoj sitter här och skrattar så tårarna sprutar. hahaha ojoj aja ska gå tillbaka och spela med dom puss på er<3

Kommentarer
Postat av: Frida

jaa de är sant. gjorde du? gud va skönt! :) ja du jag vet inte faktist. har inte tänkt så långt ännu. själv?

2008-06-19 @ 19:18:59
Postat av: Ämma

Mah, night. Btw älskar layouten på din blogg!!

2008-06-19 @ 19:25:55
URL: http://emmavonwirth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0