DumpaMig -

läppsyl

En kamera var inte allt mamma fick med sig hem. Hon fick två riktigt fula väskor, godis, lite små prylar men det jag gillade mest efter kamerna var läppsylet. Både jag och Elin fick ett varsitt mamma med. Och måste bara säga inget jag har testat har varit så bra som det. Dock var det bara en marknadsföring sak så det går tyvärr inte att köpa men gud så jag älskar det. Mina läppar var helt snustorra innan mamma kom hem och nu är dom som ny kyssta, hahah eller något. Nej usch jag älskade verkligen det. det gör även en liten putigare effekt på läpparna när det är på och det glänser typ också helt perfekt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja de känns ju faktist lite så!

2008-06-18 @ 23:49:06
URL: http://thehanna.blogg.se/
Postat av: Natalia

oooj!:) men det är ju jättebra! men va kul att man både kan dansa OCH sjunga! haha det där med spegeln känner jag igen.fast då blir det bara dans för mig men då försvinner jag in i en helt annan värld och tänker att jag dansar framför en massa, typ som du och jag får värsta adrenalinkicken;)

men är det så att dina låtar kmr bli så stora att de kmr komma med på radion och sånt lr?:)

2008-06-18 @ 23:54:28
URL: http://nataliavelasquez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0