DumpaMig -

Mest aktiva listan

Det är lite kul att se hur jag förflyttas på mest aktiva listan. För ett tag sen låg jag lite mer över mitten sen åkte jag ner ganska mycket och nu har jag åkt upp några platser igen. Usch vill inte försvinna där ifrån nu när jag väl har kommit dit igen.
 
Annars då, jora det är bra med mig det svider inte längre med ska smörja in mig innan jag hoppar i säng som inte är nu på ett tag. Men jag vill ju inte flagna eller något. Imorgon då blir det väl hel osminkad dag igen i guess. Eller jo ska försöka med det nu fram till SM och ska försöka sola och så varje dag så jag blir riktigt brun och fin på dansgolvet. Aja nu ska jag gå och hitta min mobil och sätta den på laddning eftersom den laddades ur när jag och Linda låg och lyssnade på musik. ciao så länge<3

Kommentarer
Postat av: DENISE DORNELL

sov gott! ha en bra morgondag!

2008-06-02 @ 23:01:02
URL: http://dld.blogg.se/
Postat av: ANJA

Svar:

Jaså? Men det är alltid kul att få en bränna!

2008-06-02 @ 23:04:29
URL: http://anjaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0