DumpaMig -

Min blogg, mina tankar, mina bilder, mitt, mitt, MITT!

Under min tid på fryx tänkte jag alltid på vad jag skrev. Speiclet efter en sak jag inte kommer gå in på. Men jag tänkte alltid på vad jag sa i skolan, vad jag gjorde, vem jag sa vad till. När jag började blogga trodde jag först att typ min syster och några få kompisar skulle läsa. Men så ökade statestiken. Jag började tänka på mer och mer vilka det var som läste min blogg. Och så hörde jag folk prata om vad jag hade skrivit. då ökade det lite till. Sen tänkte jag hela tiden på vad jag skrev. Tänk om jag skriver det så kanske dom säger något,  tänk om jag lägger ut den bilder ska dom kalla mig ego då. om jag lägger upp denhär bilden kommer dom bli besvikna för jag itne är så smal dom förväntar sig. tankarna om vad folk skulle säga och tycka spökade någonstans längst bak i huvet. Men från och med nu den här stunden ska jag släppa alla sånna tankar. Skriva om vad jag vill, för det är min blogg och jag skriver om vad jag vill. Om någon har något åskit om det visst säg det men inte anonymt för det är så fegt. Och om ni tex tyckker jag är en översminak fjortis varför säga det anonymt då? varför bara inte komma upp till mig själv för jag vet att du bor i västerås, men aah varför inte komma fram till mig och så ska vi se vem som är så cool egentligen, vem som har flera ton smink i ansiktet. Aja men det var typ det jag hade å säga så nu skriver jag om vad jag vill lägger upp hur många ego pics jag vill, kalla mig ego om jag kan få svara tillbaka men om det är anonymt då aah nej men nu ska jag ska jag gå hejs <3

Kommentarer
Postat av: Sofia

Svar: Tack så mycket..

2008-06-17 @ 22:38:55
URL: http://fialuringens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0