DumpaMig -

mitt internet

Hejhej sitter här hemma hos Linda med henne och Elin. Sorry att jag inte skrivigt något idag men mitt internet ville inte funka!! ååh så dampigt aja hoppas på att det funkar imorgon i alla fall ska ner på vattedraget med Elin och Linda som ni vet åkte ju Tess hem idag *snyft* aja ska åka till henne senare i sommar. I alla fall där nere ska vi väl träffa snyggmartin, hahaha. Han ville "säga hej" till mig hahaah aah fick pengar av både mamma och pappa. hahah aop hur mycket kan man ju inte säga här. sorry men sånt pratar jag inte om. I alla fall jag och Elin var och åt på resturang med pappa idag mys vare. Hans kompis sa att vi skulle fixa så att det blev dyrt men hahah det blev det inte. aja men ska  gå och kolla hur det går för min lilla översminkade fjortis nu hahahah hahahha det var en som sa det hahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0