DumpaMig -

sängen kallar

Ska hoppa i säng nu och få min skönhetssömn hahah va fult det lät. Nej men måste ju orka upp imorgon såklart och vara fin men ska smörja in mig lite och borta tänerna. Fast först vill jag nog ha något att äta håller på att hungrar ihjäl eller något haha. Men ni får ha det så bra så skriver jag mer imorgon. Och nästa gång ni hör något från mig så har jag gått ut grundskolan yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey. haha är helt hyper glad som ni kanske märker har skrivit om det i år och dar också. Imorgon fyller även min man felix år men det får jag skriva om imorgon haha yeey. Hare bra så länge sov gott och gör inte som jag och drömma mardrömmar. Dock hade jag migrän när jag gjorde det. Aja men nu måste jag gå ha det bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0