DumpaMig -

Tv time

Usch är riktigt sur nu. Hade skrivit en sak det var skit bra och skit långt och sen råkade jag ta bort allt så allt försvann. Ååh är helt sur över det. Och det värsta är att det var skit bra och jag skulle aldrig kunna skriva om det så bra igen. och sen går det inte att gå in på någons blogg. Bara som som kommenterar min. Ååh everything is fucking up today! usch hatar verkligen denhär dagen. Aja ska ta en tablett för fick skit ont i huvet vatten och ett äpple och lägga mig och kolla på film. Blir nog hair spray. Länge sen nu jag såg den. Men stänger inte va datorn för kommer nog tillbaka sen. Men ni får ha det så bra så länge så hart vi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0