DumpaMig -

Uppdatering

Känns som om jag behöver lite uppdatering såhär innan 00 slaget måste ju få in lite mer inlägg. Saknar att vara på mest aktiva listan och det var typ skit länge sen jag var där också. I alla fall jag måste nog börja skriva mer inlägg. Men har aldrig någon aning om vad jag ska skriva. Det är det som är problemet aja kommer väl på något. Just nu sitter jag här och pratar med jesper och T. Gosh det är snart ett år sedan jag och mr.T träffades. Vi tärffades på hotelet i turkiet i augsti förra årret. Igår ska ingen av oss åka dit. men jaa han bor ju inte så långt bort bara i danmark. Fast det är ju en bra bit eftersom jag bor i västerås. Men det är ju bättre än om han typ bor i frankrike eller något. Eller turkiet där vi tärffades och där han är ifrån. Men jaa aja har inte så mycket mer att säga hare bra<333333 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0