DumpaMig -

Uppdatering

Känns som om det behövs en uppdatering här i bloggen. Just nu sitter jag fortfarande och tränar på låten. Fick veta att en kompis också var med i samma tävling som mig, man baah jaha trevligt. hahahah jaa inge mer snack om den saken. Kollade på SATC men nej nu ska jag sjunga vidare. Vet att sverige matchen är typ nu men orkar inte kolla. sorry. Men aja blir väl samma resutat öven fast jag inte kollar. Det är ju inte så att jag kan sparka in den i mål åt dom. Även fast man kanske ibland skulle vilja. Dock skulle jag va alldeles för skraj för att spela ute så jag skulle kunna hjälpa isaksson i mål. För det går allt bra hahah, nej jag har verkligen aldrig sakt jag är normal haha. Aja men ska gå tillbaka till mitt lilla sjunade nu.

Btw bild för att piffa upp hela inlägget, hum få se vilken bild det blir *letar* jaa eftersom jag pratar om musik så kan det få bli min absoluta favorit bild på när jag sjunger. Det var en tävling som hölls i oktober förra året. 27 oktober 2007. Det är i stinsen, stockholm och kommer ihåg hur nervös jag var . Jag kände fjärilarna i magen och hela jag skakade. Jaa men det gick bra en 4e plats av 23 va inte så dåligt.

(dussig bild jag vet men fick printa den ifrån en film)


Kommentarer
Postat av: victoria

tack :) kikade lite i din blogg och den verkar vara intressant och rolig! ha det bra

2008-06-18 @ 21:48:46
URL: http://raravicky.blogg.se/
Postat av: Sessan

Oooh vad roligt!! Hade varit roligt att se dig sjunga. Brukar du uppträda på liknande events?



Kram gumman

2008-06-19 @ 12:53:58
URL: http://mikasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0