DumpaMig -

Vad äre för makt barm har över sina farfäder.

Händelse:
Farfädern: Jag tycker vi röstar på nr 2
(jag var nr 2)
Barnet: Nej jag vill rösta på nr 3


Så klart blev det som barnet ville. Men det var farfäden som hade fått röstingssaken och jag tycker det är dens beslut. Men det jag blir mest uppröd över är att varför barnen alltid får som dom vill. Speiclet när det gäller farfäder.Jag ska ju inte säga att jag inte får som jag vill ibland men varför är det så egentligen. Varför bara inte stå fast i att han tyckte jag var bäst (oops lät lite ego hahah whatever) och rösta på mig. Det r ju hans beslut och inte barnets . Aja kommer typ gå och grubla på dethär skit länge.


Kommentarer
Postat av: andrea

säkert för att om dom inte får som e vill skriker de och gråter (?) :P

2008-06-29 @ 21:40:00
URL: http://byness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0