DumpaMig -

Vädret

Usch på att sverigers väder suger. Kan det inte bara bli 30 + igen? det var så skönt och ligga där på stranden haha eller vad man ska kalla det och sola med Linda och sen hoppa ner i vattnet och bada lite. Trodde att det skulle bli fint idag för igår efter åksan så försvann alla moln och det blev rikitgt fint. Men nu spörengar det igen. Jag vill åka men ändåså inte. Vill för att det är så härligt att ligga i en bil när det rengar det blir sånt härligt ljud och så blir det svalare än om det skulle vara skit varmt. Förra året var det skit varmt. Usch trodde jag skulle smälta bort där i baksätet ändåså hade jag filt på mig. Vet inte varför men måste bara ha det när jag åker till malmö. Annars är det okej men inte till malmö. haha nej jag har aldrig sagt att jag är normal. Aja men nu ska jag gå och hitta mina leggings ha det bra så länge<3

uppdatering
glömde ju skriva varför jag inte ville åka. Det blir ju så blött på marken nu när det rengar och det betyder ju halt. och sen om vi åker nu på kvällen så blir det ju mörkt också. Dock inte så jätte mörkt men mörkare än vad det skulle vara om vi åkte tidigt på morgonen. men ja det blir nog bra vad vi än gör.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

eller hur :D videon är så rolig. helt grym.

2008-06-18 @ 13:09:04
URL: http://pernillaalexandra.blogg.se/
Postat av: lollis

nej, det har du verkligen rätt i

2008-06-18 @ 13:20:42
URL: http://lolleee.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha ;)

2008-06-18 @ 13:33:40
URL: http://ronyaharneback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0