DumpaMig -

Vaken.

Hejsan alla läsare är det bra med er? här är det inte så fullt bra. Har jätte ont i huvet. Usch ,dock inte rikitgt migrän men känns som om jag kommer få det senare. Idag skulle jag egentligen vara med dod. Men eftersom jag mår som jag mår vet jag inte om det blir bättre att jag stannar hemma och vilar upp mig tills på lördag. Usch måste åka här typ id kvart i 8a för ska vara där vid halv tio. Och hahah aop måste ju hitta rätt också. Men det går nog bra. Aja ska hoppa in i ett långt varmt bad nu. Och vet ni vad jag har bestämt mig för att göra senare idag. Detdär tipset jag läste på BB's blogg för ett bra tag sen. Men skriver mer om det i ett annant inlägg ha det bra så länge<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0