DumpaMig -

vaken redan

Hej klockan är 9.40 och jag är redan vaken. Har sovit ca 5 timmar inatt. Asså jag kunde verkligen inte somna igår. Hur still jag än låg. jag vred och vände inte på mig så mycket. eller jo jag gjorde nog det fast utan att tänka på det. Aja vid 3 gick jag upp och satte på en film. Efter så mycket MKA saker på datan blev det en galen dag i new york. Asså deras kläder, dock mest mk's är så sjukt grymma. Vill klä mig mer så och typ högklackade skor typ varje dag. riktigt fashion aktigt. Asså det är ju ärligt sjukt snyggt. Tycker jag ja många tycker det är fult och specielt mk har utsetts till sämstklädda. Men aja jag bryr mig inte. Fett kul om jag skulle gå så någon dag så träffa jag fjortisarna i min gamla klass/skola hahahha. aja tillbaka till där jag var, filmen. kollade på hela den och vet inte riktigt hur långa den är men skulle tinga på typ 2 timmar. Så jaa då måste jag somnat  runt 5 nånting, Usch. Idag har jag mycket att göra ska fixa håret. har tagit ur löshåret och ska sätta om det idag. Ska träna lite extra. Hitta någon och ha på mig. sola så jag blir lite brun tills imorgon, all min färg är typ borta och ja det var något mer jag inte kommer ihåg . Men aja men ska väl ta och skicka iväg dethär inlägget nu har tagit 20 min att skriva det hahah aja hej så länge<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0