DumpaMig -

1000 Hotels ...

Kom nyss att tänka på att mitt favorit band Tokio Hotels 1000 Hotels tuner börjar idag :D
eller jag tror nog den redan har börjat iiiiiiiiiiiih
och nu är det bara en månad kvar tills jag står där inne på hovet och skriker och sjunger för full hals.
asså det känns så helt overklig att jag ska få se min stora kärlek Tom Kaylitz änltigen!
har gillat dom i snart ett år, jag är dock så misslyckad så jag börjar gilla dom TRE dagar efter dom var här.
bad luck or what!!!!!!!!!
det var lite surt men aja livet går vidare och nu är det bara en månad kvar :D
och jag hoppas verkligen på att jag får meet and greet saker för jag dör annars
ahahha kan typ inte föreställa mig kännslan av att veta att någon annan står där framför Tom och kramar honom för jag vill ju så att det skulle vara jag som stod där och sen att skulle tycka jag var snygg och ville ha mitt nr
hahahahah jojo drömma lite måste man ju få göra :D
hahahaahahha menmen ska sova nu somande inte föräns typ vid halv tre, eller tja då slutade jag och Jonna smsa med varandra hahahha så ja jag som 4½ timmar inatt yeey hahaha.
imorgon får jag sovmorgon sköööönt!
börjar klockan 9.45 ist för 8.20.
och sen slutar vi nog vid 13,20.
för vi sar samma lärare som vi hade på morgonen och hon är sjuk.
eller ja hon är hemma med sjukt barn som då har magsjuka, stakars lilla flickan liksom.
men nej nu ska jag gå

see ya<3
image45

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh nej! Fy fan vad surt att du började gilla dom EFTER att dom var i Sverige. Själv var jag där, och var nr 3. Det var underbart kan jag ju avslöja! Har du varit på en konsert med dom?



Ida

2008-07-02 @ 17:44:48
URL: http://idabarck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0