DumpaMig -

Alex Evans<3

jag vet att det varit jätte mycket McFly och Danny Jones mycket nu här på min lilla blogg. Så jag tänkte lägga in en bild på Värdens snyggaste Alex Evans. Han är grymt snygg, snäll, underbar personlighet, värdens finaste ögon och helt övernatugligt begåvad. Det finnt inte något kan inte kan göra(estetiskt) Eller dock vet jag inte om han kan dansa. Men han sjunger, tar underbara bilder, han själv är helt underbart vacker på bild, han har egen klädkolektion(stavning?) och bloggar bra. Liksom hur kan man inte ungå att älsaka honom? litet plus i kanten är ju att jag är vän med honom på MySpace (a)

image120

Kommentarer
Postat av: TUMADRE

tack för kommentaren.
sant. men tyvärr fungerar inte sveriges lagar alltid fullt så bra som man önskade.
hoppas du kikar förbi fler gånger.

2008-03-24 @ 01:16:16
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Postat av: hampus

snyggaste killen i världen!

2008-03-25 @ 12:36:54
URL: http://haemps.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0