DumpaMig -

allt hahah nej men ja vad ska jag skriva?

Asså gud känner mig så extremt o... hum kommer inte på ordet men ni vet att när man itne skriver så mycket så jag bestämde mig för att skriva något. Men peroblemt är att jag har ingen aning om vad jag ska skriva om. Ja kan väl börja med en ofräcsh sak, jao det är så att jag har typ spytt 1000 ggr till. Not so good och det gör skit ont i mellangärdet eller vare heter. Nej men i sommras hade jag magsår precis över övramagmunnen. så åt typ mediciner 1 1000 år för det ville aldrig gå över och det var¨nära på att dom skulle operera och jag är as rädd för den oprationen för det var på det viset min mormor dog. Hon var inte så jätte gammal ca 74 år eller något. Jo jag vet att hon är gamlare än vad jag är med nej det känns inte så bra ändå. Men ja nyss var jag med min syrra inne på hennes rum och vi typ hoppa runt i hennes säng och sjöng på massa McFly låtar. hahah vi är bäst. hahahahah ojoj glömmer aldrig. nej men det var bara en rolig sak, inget specielt. Sen fick jag "damp" på hennes negativitet (finns det änns någon som heter så!?" så jag härmade henne så hon fick "damp" på mig och kasta ut mig, Aja kul s länge det varar. Men i alla fall just nu sitter jag här och lyssnar på McFly, ovanligt? nej! hahah. Köpte andra delen av frida-tidingen idag så ska väl fixa detdär och klippa ut allt och sedan skicka in det typ imorgon eller något. Jag måste bara träffa dom! Men jag dör om Bill kommer vara sjuk och inte kunna sjunga som jag dock tror att det kommer bli. Men aja hoppas på det bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0